Skip to main content

Uchazeč

Tomáš Vaněk | Researcher | Institute of Physics, Czech Academy of Sciences

  • Štítek hodnocení: 1

Studying nanomaterials provided me with valuable knowledge, a broader perspective, and the opportunity to reach my current professional position. It also allowed me to make lasting friendships and enjoy several years of an amazing student life. Overall, I have a positive view of this experience, although I believe some areas, such as programming and quantum physics, could have been more challenging and in-depth.

Mgr. Nanomateriály

Kateřina Kopecká | researcher | SYNPO

  • Štítek hodnocení: 1

I had the opportunity to meet and get to know several individuals whom I greatly respect, either for their proactive approach to students or for their professional expertise. Some topics initially seemed a bit "outside our field" to me, but I realised that this knowledge enhances communication with experts and promotes collaboration within interdisciplinary teams.

Mgr. Nanomateriály

Kateřina Prouzová | výzkumný pracovník | SYNPO

Z hlediska znalostí oceňuji především získaný široký rozhled v různorodých tématech, která jsou s nanomateriály spojena. Myslím, že teoretický základ jsme dostali také velmi dobrý. Zároveň jsem ráda, že časový harmonogram výuky umožňoval věnovat se i mimoškolním aktivitám potřebným pro osobní rozvoj. 

Mgr. Nanomateriály

Vojtěch Malý | development engineer | Crytur

  • Autor citátu: Vojtěch Malý
  • Pozice absolventa: vývojový technolog
  • Afiliace absolventa: Crytur
  • Štítek hodnocení: 1

My studies provided me with the technical insight and versatility necessary to choose a career. The bachelor's program was appropriately challenging enough.

Mgr. Nanomateriály

Vojtěch Růžek | Ph.D. student | TUL

  • Autor citátu: Vojtěch Růžek
  • Pozice absolventa: Vojtěch Růžek
  • Afiliace absolventa: TUL
  • Štítek hodnocení: 1

My studies gave me technical knowledge and a passion for science. That's why I'm planning to study for a doctorate at TUL.

Mgr. Nanomateriály